Training

Sales Excellence – Succesvol verkopen met focus op lange termijn partnerships


De training behelst het verkopen van de meerwaarde van uw bedrijf, uw aangeboden services en/of oplossingen, aan de klant en zo de omzet en marge te verhogen. Wie dit goed wil doen, heeft, naast zijn technische knowhow, ook inzicht nodig in het menselijke aspect en communicatievormen. In de training wordt dan ook sterk de nadruk gelegd op het opbouwen van goede relaties met de verschillende contactpersonen bij uw klant, met aandacht voor het (h)erkennen van hun verschillende noden.

Er wordt structuur aangebracht in de verkoopgesprekken. Hindernissen zoals bezwaren worden met behulp van gesprekstechnieken overwonnen. De commerciële slagkracht wordt vergroot door enerzijds het inslijpen van sterke argumentatie- en afsluittechnieken, anderzijds door het trainen in onderscheidend communiceren. Uiteindelijk is men in staat om met de juiste argumenten de klant te overtuigen van de voordelen van de geboden oplossing. Afsluiten met een order is het logisch gevolg.

Leadership Excellence

Het leiden van mensen in een bedrijf of een afdeling ervan, is een zaak van kennis, ervaring en buikgevoel. Goede leiders weten hun teammedewerkers te inspireren, motiveren en stimuleren. Deze medewerkers zijn immers van kapitale waarde voor uw onderneming en staan, samen met u, aan de wieg van het succes van uw bedrijf. De training focust dan ook op de ontwikkeling van een open bedrijfscultuur, gekenmerkt door een uitnodigende dialoog en rekening houdend met de waarden en ambities van uw medewerkers. Deze waardevolle vaardigheden staan centraal in de training Leadership. 

Aanleunend bij de Leadership Excellence bieden wij ook aan :

  • Sales Management
  • Mentorship Excellence (voor interne coaches en mentoren)

Excellent Ambassadorship voor Field Service Engineers, Applicatie Specialisten etc.

De wereld verandert. De focus van uw technisch team of uw applicatiespecialisten ligt in deze snel veranderende bedrijfswereld nog altijd op de tastbare werkzaamheden: het implementeren van de juiste oplossing of applicatie, het snel uitvoeren van een interventie, het tijdig voltooien van projecten en werkzaamheden. Verschillende medewerkers worden echter steeds vaker geconfronteerd met klanten die meer eisen en verlangen. Het is dus van wezenlijk belang om je als bedrijf te onderscheiden in alle klantcontacten. De klant vraagt immers niet enkel kwalitatieve oplossingen, projecten of services, maar ook een positieve en constructieve houding, met daarbij een duidelijke communicatie.

Zorg voor meerwaarde voor uw bedrijf! Naast hun gedegen expertises moeten uw medewerkers ook beschikken over de communicatieve vaardigheden om deze meerwaarde van uw bedrijf effectief te kunnen overbrengen. 
Ambassadeursopleiding 

Wij bieden deze communicatietraining ook aan voor Customer Service medewerkers, die telefonisch of per mail contact hebben met zowel externe als interne klanten. 


Andere trainingsmodules  

Volgende trainingen worden ook aangeboden :

  • Verandermanagement
  • Time & Priority Management
  • Telefonische prospectie
  • Succesvol Presenteren
  • Effectief en Efficiënt Beursgedrag
  • Train the Trainer - didactische vaardigheden


Neem gerust contact met ons op indien u meer informatie wenst over de inhoud van deze trainingen.

Kalender Open Trainingen

Inschrijven voor de volgende Open Trainingen is mogelijk tot volzet:

Leadership Excellence (Nederlandstalig)

Locatie: Antwerpen
Sessies 1 & 2: 5 en 6 maart 2024
Sessies 3 & 4 : 7 en 8 mei 2024

Sales Excellence (Nederlandstalig)

Locatie: Antwerpen
Sessies 1 & 2 : 19 en 20 maart 2024
Sessies 3 & 4 : 14 en 15 mei 2024

Voor uw inschrijving of uw aanvraag om meer informatie: info@chanuaconsult.be

 

© Chanua Consultancy & Training I Website by ArtDokus I login